niedziela, 9 grudnia 2012

Koncepcja wnętrza

W aranżacji wnętrz najważniejszy jest świetny projekt. Jeśli go mamy, wykreowanie spójnej idei wystroju i jej wykonanie mogą być znacznie prostsze. Mój blog powstał po to, by podawać czytelnikom niebanalne pomysły. Natchnieniem do stworzenia interesującego projektu wnętrza jest wiele elementów, począwszy od koloru, czy faktury, poprzez meble, aż po ciekawe dodatki. Czasem jakiś szczegół zadecyduje, by w oparciu o niego wykonać pełną koncepcję aranżacji, a mieszkania zyskały na oryginalności.
Na swoim blogu staram się przedstawić właśnie podobne drobnostki. Rzeczy, które motywowały mnie przy aranżacji mojego wnętrza, ale również i takie, które w ogóle mi nie leżą, a jednak mogą się podobać. Mam nadzieję, że w fotografiach i tekstach przedstawianych na blogu znajdzie się coś, co przemówi również do Was. Będę zachowywać różnorodność. Nie skieruję tego bloga na żaden konkretny styl, nie kreuję się być ekspertem, ani nikomu chcę niczego dyktować. Nieustannie poszerzam swoje zainteresowania, poznaję inne style i pomysły.
W miarę możliwości próbuję być w zgodzie z nowinkami ze świata dekoracji wnętrz. Staram się za to dzielić się pomysłami znalezionymi gdzieś w sieci czy w czasopismach wnętrzarskich, po to, by trafiły do jak najszerszego grona odbiorców. Jeśli któryś z moich pomysłów da wam impuls, będzie to dla mnie nagroda.

Brak komentarzy: